Welkom!

Home > Klantenservice > Suggesties en klachten

 

 

SUGGESTIES EN KLACHTEN

 

SUGGESTIES

Wij waarderen het zeer indien u suggesties of opmerkingen heeft en staan open voor al uw aanbevelingen. Deze kunt u mailen naar ons mail adres dat u op onze contactpagina kunt vinden.

 

KLACHTEN

Heeft u klachten dan kunt u zich richten tot de Klantenservice afdeling, zie onze contactpagina. Mochten wij onverhoopt een klacht ontvangen dan zullen wij deze binnen 3 werkdagen in behandeling nemen en krijgt u per email bevestiging van het ontvangen van uw klacht. Mocht u niet tevreden zijn met de afhandeling dan kunt u zich ook schriftelijk wenden tot de directie op:

Athlete.nl BV
Koningsweg 30
9731 AT Groningen

 

KLACHTENREGELING WEBSHOP KEURMERK

Athlete.nl BV is aangesloten bij de Stichting Webshop keurmerk. De bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten winkels dienen aan een aantal voorwaarden te voldoen. Webshop Keurmerk controleert de aangesloten webwinkels en bemiddelt bij eventuele geschillen.

Een bij Webshop Keurmerk aangesloten winkel voert een privacyprotocol met het doel dat persoonlijke gegevens van de internetconsument niet worden misbruikt. Indien een webwinkel zich niet aan de regels houdt, kan de consument een klacht indienen. De Stichting Webshop Keurmerk onderzoekt de klacht en tracht het probleem op te lossen.

In gevallen waarbij het probleem niet naar behoren wordt opgelost en de Stichting Webshop Keurmerk van mening is dat dit te wijten is aan de aangesloten webwinkel, bestaat de mogelijkheid dat de webwinkel het recht wordt ontnomen het Keurmerk-logo te voeren.De Stichting Webshop Keurmerk zal er voor zorgdragen dat voor de consument duidelijk is dat een bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten winkel gewaarborgd, veilig en betrouwbaar is.

http://www.keurmerk.info/